Svetski priznati naučnik, genetičar i selekcionar, prof. dr Ivo Đinović osnovao je porodično preduzeće SUPERIOR d.o.o. 1993. godine u Velikoj Plani. Izvršni direktor preduzeća je njegov sin Nebojša Đinović, a tehnički direktor je Goran Đinović.

Danas Superior raspolaže sledećim ljudskim resursima: oko 50 zaposlenih (dva akademika, 12 inženjera, 8 manedžera, oko 30 radnika) i preko 30 sezonskih radnika. Uspeh preduzeća se zasniva na dugogodišnjem radu i saradnji 15 kooperanata.

Preduzeće je podeljeno u tri segmenta: SUPERIOR SEEDS, SUPERIOR FRUIT i SUPERIOR CORN.

SUPERIOR SEEDS je specijalizovano za razvoj, proizvodnju i prodaju semenskog materijala povrća. Danas preduzeće raspolaže značajnim brojem (preko 50) sopstvenih sorti i  hibrida povrća. Oko 50% svih sertifikovanih semena povrća koja se proizvode u Srbiji su poreklom iz ovog porodičnog preduzeća. Da bi se garantovao kvalitet naših proizvoda, mi koristimo ISO 9000:2001 standard.

SUPERIOR FRUIT se bavi proizvodnjom bezvirusnih voćnih sadnica u našoj „in vitro“ laboratoriji. Specijalizovali smo se za retke voćne vrste i bobičasto voće poput aronije, borovnice, brusnice, godži i maline.

SUPERIOR CORN je nastao u saradnji sa prof. dr Lazarom Kojićem, bivšim dugogodišnjim direktorom Instituta Zemun Polje i jednim od najiskusnijih svetskih stručnjaka za hibride kukuruza, koji je višestruko nagrađivan u svom radnom veku od kineske, kazahstanske i ruske vlade za izuzetan doprinos u poljoprivredi. Preduzeće danas raspolaže hibridima (ukupno pet) u klasi FAO 500 i FAO 600 poznatim po dobroj otpornosti na sušu.

SUPERIOR raspolaže jednom od najvećih gen banaka u istočnoj Evropi i neprestano radi na razvoju novih hibirda. Imajući bogato iskustvo, dr Đinović je početkom devedesetih godina, u državnom Institutu za povrtarstvo, stvorio brendove „Slonovo uvo“, „Amanda“, „Maraton“ i „Fantom“ koji i danas važe za prepoznatljive proizvode iz Srbije. Zahvaljujući ovoj činjenici, SUPERIOR danas  dominira u proizvodnji semena povrća ne samo na nacionalnom, već i internacionalnom tržištu. Izvozimo naše proizvode u 13 zemalja, a do kraja 2016. godine imaćemo 18 država u našem portfoliju sa tendencijom rasta.